Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, В. П.
dc.date.accessioned2021-03-22T09:45:19Z
dc.date.available2021-03-22T09:45:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherУДК 316.46:378.18.014.553
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7592
dc.descriptionМороз В. П. Модель реалізації організаційно-педагогічних умов формування лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів у процесі діяльно сті органів студентського самоврядування / В. П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 119-126.uk_UA
dc.description.abstractУ статті показана модель під час участі в студентських конференціях і форумах, присвячених розвитку студентського самоврядування, вирішення важливих молодіжних проблем. Студенти не тільки набиралися досвіду діяльності в громадських об’єднаннях, а й сповнювалися позитивними емоціями, натхненням на плідну роботу в органа студентського самоврядування, ділилися своїми враженнями з іншими студентами, втілювали в університетське життя здобуті знання. За результатами експериментального дослідження, які наведені у статті, можна констатувати, що визначені нами організаційно-педагогічні умови сприяють формуванню лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectвищї навчальнє закладиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectлідерські якостіuk_UA
dc.titleМодель реалізації організаційно-педагогічних умов формування лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів у процесі діяльності органів студентського самоврядуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf205.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.