Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7592
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мороз, В. П. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T09:45:19Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T09:45:19Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 316.46:378.18.014.553 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7592 | |
dc.description | Мороз В. П. Модель реалізації організаційно-педагогічних умов формування лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів у процесі діяльно сті органів студентського самоврядування / В. П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 119-126. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті показана модель під час участі в студентських конференціях і форумах, присвячених розвитку студентського самоврядування, вирішення важливих молодіжних проблем. Студенти не тільки набиралися досвіду діяльності в громадських об’єднаннях, а й сповнювалися позитивними емоціями, натхненням на плідну роботу в органа студентського самоврядування, ділилися своїми враженнями з іншими студентами, втілювали в університетське життя здобуті знання. За результатами експериментального дослідження, які наведені у статті, можна констатувати, що визначені нами організаційно-педагогічні умови сприяють формуванню лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | вищї навчальнє заклади | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | лідерські якості | uk_UA |
dc.title | Модель реалізації організаційно-педагогічних умов формування лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів у процесі діяльності органів студентського самоврядування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.