Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7570
Title: Організація супротиву інформаційному впливу Росії на Україну як нова задача сучасної соціальної педагогіки
Authors: Курило, В. С.
Савченко, С. В.
Keywords: Супротив
інформаційна війна
особистість
суспільство
соціальна педагогіка
соціалізація
Issue Date: Feb-2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито сутність і механізми організації супротиву інформаційному впливу Росії на Україну як нової задачі сучасної соціальної педагогіки. Встановлено, що сутністю інформаційного супротиву є створення на рівні держави, суспільства й особистості системи захисту від негативного впливу інформації з метою завоювання й утримання інформаційної переваги над протиборчою стороною. Сутністю супротиву інформаційному впливу як нового напряму соціально-педагогічної науки є створення умов для забезпечення успішної соціалізації та інформаційної безпеки особистості та суспільства соціально-педагогічними засобами (освіта, виховання, підтримка особистості тощо). Основними механізмами організації супротиву інформаційному впливу на особистість та суспільство в контексті нової задачі сучасної соціальної педагогіки є: освіта, виховання й формування світорозуміння громадян України; просування аксіологічних норм та ідеологічних установок української держави; створення семантичних імперативів й огороджувальних бар’єрів від інформаційної агресії супротивника; об’єктивне інформування суспільства та ін.
Description: Курило В. С.Організація супротиву інформаційному впливу Росії на Україну як нова задача сучасної соціальної педагогіки / В. С. Курило, С. В. Савченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - № 2 (333) лютий. - Ч. 2. - С.181-189
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7570
ISSN: УДК 37.013.42:316.658.4
Appears in Collections:Савченко Сергій Вікторович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf238.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.