Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7568
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснова, Н. П. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-21T17:53:50Z | |
dc.date.available | 2021-03-21T17:53:50Z | |
dc.date.issued | 2020-02 | |
dc.identifier.issn | УДК 378.147:316.47 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7568 | |
dc.description | Краснова Н. П. Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму / Н. П. Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч. 2. - С. 167-180. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано компоненти готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності (когнітивний, праксікологічний та особистісний), що складають структурні компоненти системи професійної підготовки студентів вищого навчального закладу; визначено сутність самостійної (позааудиторної) роботи студентів, яка вміщує навчально-дослідну, науково-дослідницьку роботу студентів з метою оволодіння фундаментальними знаннями, професійними вміннями та навичками діяльності за профілем, досвідом творчої, дослідницької діяльності та сприяє розвитку самостійності, відповідальності і організованості, творчого підходу до вирішення проблем навчального і професійного рівня, а також як організований процес. Надано характеристика потенціалу соціуму, що являє собою сукупність соціальних явищ внутрішньо індивідного, інтеріндивідного і метаіндівідного. Доведено що: самостійна робота студента є різновидом соціальної діяльності, яка спрямована на засвоєння соціального досвіду, хоча носить індивідуальний характер, але є соціальним за змістом, так як створює для навчальної діяльності, для соціуму соціально-значимий результат; різниця самостійної роботи студента і соціуму полягає в тому, що вона лише елемент соціуму, мета якої – підвищення рівня знань, навичок і умінь на основі використання різноманітного соціального досвіду, а в цілому – використання потенціалу соціуму для вирішення власних завдань. На основі діяльності всіх суб’єктів організації самостійної роботи студента (педагога, тьютора, представників соціальних інститутів і самого студента) визначено, що вона може розглядатися як соціостворюючий чинник складових соціуму і розвитку можливостей студента. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk_UA |
dc.subject | потенціал соціуму | uk_UA |
dc.subject | соціум | uk_UA |
dc.title | Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Краснова Наталія Павлівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.