Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7545
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бадер, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T06:29:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T06:29:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | УДК 316.6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7545 | |
dc.description | Бадер С. О. Проблема формування ціннісно-смисловихорієнтацій особистості у соціологічних вимірах / С. О. Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326), травень.– С.5-14. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти зумовлена тим, що саме фахівці дошкільної галузі стають транслятором системи цінностей для підростаючого покоління. Тому важливо вибудувати освітній процес у виші таким чином, щоб він ґрунтувався на аксіологічних засадах. Отже,стаття присвячена аналізу проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у соціологічній науці для ефективного моделювання відповідної системи ціннісно-смислових орієнтацій у майбутніх вихователів. Визначено сутність категорій «цінності»,«ціннісні орієнтації», що у соціологічних студіях пов’язуються з розвитком суспільства та культури. Автор виділяє два підходи у соціологічній науці стосовно механізмів перетворення цінностей у ціннісні орієнтації. У контексті першого підходу суспільство за допомогою різних соціальних інститутів впливає на особистість та нав’язує більшість цінностей, які приймаються як свідомо так і несвідомо у процесі соціалізації. У межах другого підходу цінності продукуються не лише суспільством, а й безпосередньо особистістю, тобто сам процес соціалізації розуміється двобічно ‒ як засвоєння норм та цінностей суспільства з одного боку, як процес вироблення цінностей самою особистістю ‒ з іншого. Доведено, що цінності є регулятором суспільних відносин, а ціннісні орієнтації формуються у процесі соціалізаціїіндивідуалізації особистості, де джерелом їх формування є певний смисл, якого особистість надає конкретним цінностям.Ціннісно-смислові орієнтації особистості розуміються як конкретні цінності, які є усвідомленими, прийнятими та такими, що набули смислу для людини у певний період життя; ціннісно-смислові орієнтації є динамічними, можуть змінюватися під впливом різних факторів (соціально-економічних, політичних тощо) та різних подій життя. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | соціологія | uk_UA |
dc.title | Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у соціологічних вимірах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
№3(326), 2019Bader.pdf | 304.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.