Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБадер, С. О.
dc.date.accessioned2021-03-15T06:29:01Z
dc.date.available2021-03-15T06:29:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherУДК 316.6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7545
dc.descriptionБадер С. О. Проблема формування ціннісно-смисловихорієнтацій особистості у соціологічних вимірах / С. О. Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326), травень.– С.5-14.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти зумовлена тим, що саме фахівці дошкільної галузі стають транслятором системи цінностей для підростаючого покоління. Тому важливо вибудувати освітній процес у виші таким чином, щоб він ґрунтувався на аксіологічних засадах. Отже,стаття присвячена аналізу проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у соціологічній науці для ефективного моделювання відповідної системи ціннісно-смислових орієнтацій у майбутніх вихователів. Визначено сутність категорій «цінності»,«ціннісні орієнтації», що у соціологічних студіях пов’язуються з розвитком суспільства та культури. Автор виділяє два підходи у соціологічній науці стосовно механізмів перетворення цінностей у ціннісні орієнтації. У контексті першого підходу суспільство за допомогою різних соціальних інститутів впливає на особистість та нав’язує більшість цінностей, які приймаються як свідомо так і несвідомо у процесі соціалізації. У межах другого підходу цінності продукуються не лише суспільством, а й безпосередньо особистістю, тобто сам процес соціалізації розуміється двобічно ‒ як засвоєння норм та цінностей суспільства з одного боку, як процес вироблення цінностей самою особистістю ‒ з іншого. Доведено, що цінності є регулятором суспільних відносин, а ціннісні орієнтації формуються у процесі соціалізаціїіндивідуалізації особистості, де джерелом їх формування є певний смисл, якого особистість надає конкретним цінностям.Ціннісно-смислові орієнтації особистості розуміються як конкретні цінності, які є усвідомленими, прийнятими та такими, що набули смислу для людини у певний період життя; ціннісно-смислові орієнтації є динамічними, можуть змінюватися під впливом різних факторів (соціально-економічних, політичних тощо) та різних подій життя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсоціологіяuk_UA
dc.titleПроблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у соціологічних вимірахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
№3(326), 2019Bader.pdf304.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.