Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7535
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шехавцова, С.О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-13T19:59:49Z | - |
dc.date.available | 2021-03-13T19:59:49Z | - |
dc.date.issued | 2020-02 | - |
dc.identifier.issn | УДК 371.134:811 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7535 | - |
dc.description | Шехавцова C.О. Лінгвокультурна компетентність майбутніх фахівців як ключова в сучасному освітньому просторі / С.О.Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.72-79 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців як ключової в сучасному освітньому просторі. Автором було сформульовано сутність ключового поняття «лінгвокультурна компетентність» як ключової передбачає знання історико-культурних, країнознавчих особливостей, етнокультурного фону країни, прояв толерантності, поваги та розуміння соціокультурних особливостей представників інших культур; виявлення соціальної відповідальності стосовно власної поведінки як громадянина української держави. Встановлено, що в умовах міжкультурного спілкування майбутні фахівці повинні не тільки інтерпретувати іншу культуру, а й усвідомлювати себе частиною української культури та бути істинними представниками рідної культури. В основі світосприйняття та світорозуміння кожного народу полягає своя система предметних значень та соціальних стереотипів. Досліджено, що норми, що ґрунтуються на моральному коді, сприяють формуванню цінностей культури у вигляді загальноприйнятих, стандартних зразків поведінки та дій людини в певному соціумі, тобто вони є свого роду еталонами очікуваної поведінки у типізованих ситуаціях і, за умови прийняття їх індивідом, є регулятором його поведінки. Фактично неможливо побачити саму культуру, її вияви помітні тільки в поведінці, діях, судженнях, реакції чи в речовому стилі. Доведено, що лінгвокультурна компетентність майбутніх фахівців як ключової в сучасному освітньому просторі передбачає: знання історично-культурного матеріалу (історично-культурна спадщина, етнокультурне тло); знання лексичних одиниць з національно-культурною семантикою; знання особливостей писемного мовлення; уміння орієнтуватися в полікультурному світі, при цьому виявляти толерантність та повагу до представників інших культур; знання особливостей поведінки співбесідників інших культур та уміння адекватно оцінювати поведінку, ставити самого себе на місце інших; знання мовних особливостей іншого соціокультурного середовища та уміння будувати взаємини з людьми інших соціокультурних сфер та виявляти дипломатичність з метою підтримки діалогу культур. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | ключова компетентність | uk_UA |
dc.subject | лінгвокультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | лінгвокультурологія | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.title | Лінгвокультурна компетентність майбутніх фахівців як ключова в сучасному освітньому просторі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.