Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7524
Title: Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи
Other Titles: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
Authors: Гринько, В. О.
Keywords: цифрові технології
автореферат
цифрова компетентність
майбутні вчителі
освітні технології
Issue Date: 2021
Publisher: ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Abstract: У дисертації науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій, розроблено та експериментально перевірено ефективність методичної системи проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано зарубіжний досвід запровадження теорії множинних інтелектів у сучасній педагогічній практиці та окреслено освітні можливості для проєктування цифрових освітніх технологій. Розглянуто розвиток ключових умінь ХХІ століття майбутніх учителів початкової школи засобами цифрових технологій. Сформульовано визначення когнітивних, креативних, комунікативних та колаборативних умінь майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність цифрової компетентності здобувачів щодо проєктування цифрових освітніх технологій для розвитку ключових умінь ХХІ століття, теоретично обґрунтовано та розроблено модель проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, схарактеризовано критерії, показники й рівні сформованості умінь проєктування. Розроблено рекомендації щодо впровадження основних результатів дослідження та визначено шляхи проєктування цифрових освітніх технологій у контексті теорії множинних інтелектів. Представлено методичне забезпечення проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи.
Description: Гринько В. О. Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті / Вікторія Олександрівна Гринько ; наук. кер. Марія Петрівна Лещенко ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», - Слов’янськ, 2021. - 505 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7524
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinko.pdf7.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.