Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПочинкова, М. М.
dc.date.accessioned2021-03-06T19:00:59Z
dc.date.available2021-03-06T19:00:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherУДК 378.015.3:159.95:373.3(043.3)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7523
dc.descriptionПочинкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки : дис. на здобуття наук. ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Марія Миколаївна Починкова ; наук. кер. Олена Леонідівна Караман ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Старобільськ, 2021. - 572 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття «критичне мислення» розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних та рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки й висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб’єкт-суб’єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки, визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleФормування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeдисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DisPochinkova - 2.pdf3.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.