Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7503
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагорний, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T12:31:50Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T12:31:50Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК [316.614 : 316.362] (477) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7503 | |
dc.description | Нагорний Ю. М. Особливості процесу соціалізації особистості в сільських клубних закладах / Ю. М. Нагорний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 303-313. | uk_UA |
dc.description.abstract | На підставі емпіричних даних соціокультурної розвідки встановлюються особливості дозвіллєвої діяльності сільських мешканців Слобожанщини в процесі соціалізації та соціального виховання підростаючих поколінь. З огляду на місце реалізації дозвіллєвих форм діяльності здійснюється порівняльний аналіз ефективності як сімейного дозвілля, так і системи клубних форм культуротворчої діяльності. Зокрема, методами факторного та кореляційного аналізу зясовується ефективність впливу потенційно богатого арсеналу можливостей сільських клубних закладів на реальний процес соціалізації і соціального виховання сільських мешканців. Встановлено певні залежності стосовно характеру ставлення різних категорій респондентів до клубних установ, які можна класифікувати як проблемні. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | сімейна сфера дозвілля | uk_UA |
dc.subject | соціальне виховання | uk_UA |
dc.subject | соціалізація особистості | uk_UA |
dc.title | Особливості процесу соціалізації особистості в сільських клубних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.