Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7493
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T07:51:10Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T07:51:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051:159.9.018.2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7493 | |
dc.description | Шехавцова С. О. Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 235-243. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз дистанційного забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки засобами дистанційних інтерактивних технологій. Досліджено, що дистанційна освіта є загальноорганізованою навчальною діяльністю, де студенти, викладачі та навчальні матеріали з різних джерел об’єднуються за допомогою комунікаційних технологій. Аналіз дистанційних інтерактивних технологій засвідчив, що найважливіше розходження між традиційною освітою в аудиторії і віртуальними середовищами навчання є наявність взаємодії між викладачем і студентами. Доведено, що колаборативне навчання є одним з найкращих підходів до навчання онлайн, яке використовує різні цілі, завдання та схеми заохочення під час навчання студентів в процесі формування в них суб’єктності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.