Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.date.accessioned2021-03-03T07:51:10Z
dc.date.available2021-03-03T07:51:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:159.9.018.2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7493
dc.descriptionШехавцова С. О. Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 235-243.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз дистанційного забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки засобами дистанційних інтерактивних технологій. Досліджено, що дистанційна освіта є загальноорганізованою навчальною діяльністю, де студенти, викладачі та навчальні матеріали з різних джерел об’єднуються за допомогою комунікаційних технологій. Аналіз дистанційних інтерактивних технологій засвідчив, що найважливіше розходження між традиційною освітою в аудиторії і віртуальними середовищами навчання є наявність взаємодії між викладачем і студентами. Доведено, що колаборативне навчання є одним з найкращих підходів до навчання онлайн, яке використовує різні цілі, завдання та схеми заохочення під час навчання студентів в процесі формування в них суб’єктності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleСуб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf281.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.