Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В. В.
dc.date.accessioned2021-03-03T06:29:41Z
dc.date.available2021-03-03T06:29:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 318.45.32
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7488
dc.descriptionСтепаненко В. В. Мотивація майбутніх фахівців з лабораторної діагностики до самостійної роботи під час навчального процесу у вищому навчальному закладі / В. В. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С.222-228.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено основні форми мотивації студентів спеціальності «Лабораторна діагностика» до самостійної роботи під час навчального процесу. Самостійна робота студентів розглядається як важлива складова частина навчального процесу та основних засобів оволодіння навчальним матеріалом у вільний від навчальних занять час, передбачає засвоєння у повному обсязі навчальної програми та послідовне формування у студентів самостійності як риси характеру, що відіграє суттєву роль у формуванні сучасного фахівця вищої кваліфікації. Мотивація освіти є головною метою навчальної роботи, яка проводиться в межах вищої школи. Визначено основні види та форми самостійної роботи студентів, які визначаються робочою навчальною програмою, залежно від мети, завдань та змісту навчального курсу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectлабораторна діагностикаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.titleМотивація майбутніх фахівців з лабораторної діагностики до самостійної роботи під час навчального процесу у вищому навчальному закладіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Степаненко В'ячеслав Володимирович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf229.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.