Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7482
Title: | Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів |
Authors: | Омельяненко, С. В. Доннік, М. С. |
Keywords: | майбутні педагоги професійна підготовка технології навчання |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті презентовано досвід використання сучасних технологій навчання майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення соціальнопедагогічних дисциплін. Авторами розглянуто виробничі функції визначені Галузевим стандартом та подано досвід формування у студентів готовності до їх реалізації. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до реалізації комунікативної професійної функції здійснюється шляхом використання діалогових технологій навчання; гностичної функції – шляхом застосування технології формування критичного мислення на основі чотирьох фаз мисленнєвої діяльності; прогностичної, посередницької, охоронно-захисної, попереджувальнопрофілактичної, соціально-терапевтичної, корекційно-реабілітаційної професійних функцій – через метод проектів. Засобом діагностики готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності у досвіді авторів є портфель навчальних та творчих досягнень. |
Description: | Омельяненко С. В. Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів / С. В. Омельяненко, М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С.190-198. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7482 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.