Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудник, О. М.
dc.date.accessioned2021-03-02T12:29:12Z
dc.date.available2021-03-02T12:29:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 371.134:373.3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7475
dc.descriptionДудник О. М. Педагогічні задачі контекстної спрямованості як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 143-152.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Головним критерієм якісної професійно-педагогічної підготовки визначено професійну компетентність майбутнього спеціаліста. Проаналізовано сутність педагогічних задач контекстної спрямованості як чинника підвищення якості професійної підготовки фахівця зазначеного профілю. Наведено конкретні приклади педагогічних задач контекстної спрямованості та визначено їх формувальний потенціал щодо професійних компетентностей майбутніх вчителів початкової ланки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійний контекстuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleПедагогічні задачі контекстної спрямованості як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Дудник Оксана Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf275.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.