Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрізюк, О. М.
dc.contributor.authorКотеленець, К. М.
dc.date.accessioned2021-03-02T07:20:51Z
dc.date.available2021-03-02T07:20:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378.147:004.73
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7453
dc.descriptionПрізюк О. М. Досвід роботи служби підтримки як один із засобів забезпечення якості дистанційного навчання в університеті / О. М. Прізюк, К. М. Котеленець // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 38-46.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розкриваються основні напрямки роботи служби підтримки дистанційного навчання. Розроблені рекомендації щодо удосконалення її функціонування. Синтезовані основні поняття дослідження. Надане та обґрунтоване визначення поняття «служба підтримки», визначені її основні функції та завдання. Описаний досвід організації, розвитку та функціонування служби підтримки у евакуйованому університеті на прикладі Луганського національного університеті імені Тараса Шевченка. Надається структура служби підтримки та функції кожного з напрямків, а саме: гарячої лінії, онлайн підтримки, електронної пошти, соціальних мереж. Виділяється важність та необхідність розробки адаптаційних курсів, інструкції та тренінгів, наводяться їх приклади та результати. В статті надані результати опитування студентів та викладачів. Визначені та прораховані основні проблеми, з якими стикається користувач під час освітнього процесу. Узагальнені результати дослідження можуть бути використані у досвіді змішаного навчання провідних українських ВНЗ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectuk_UA
dc.subjectслужба підтримкиuk_UA
dc.titleДосвід роботи служби підтримки як один із засобів забезпечення якості дистанційного навчання в університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Котеленець Катерина Михайлівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf271.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.