Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7439
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федорчук, С. В. | |
dc.contributor.author | Грушина, В. А. | |
dc.contributor.author | Чікіна, Л. В. | |
dc.contributor.author | Ковтун, І. Д. | |
dc.contributor.author | Тараненко, В. І. | |
dc.contributor.author | Горго, Ю. П. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T06:35:10Z | |
dc.date.available | 2021-03-01T06:35:10Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.other | УДК 612.821:612 82.83 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7439 | |
dc.description | Зв’язки показників фізичної працездатності й стану серцево-судинної системи з особливостями структури інтелекту людини-оператора / С. В. Федорчук, В. А. Трушина, Л. В. Чікіна та ін. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Медико-біологічні науки. - 2009. - № 24 (187), грудень. – С. 97-101. | uk_UA |
dc.description.abstract | Виявлено взаємозв’язок фізичної працездатності та стану серцево-судинної системи з рівнем здібностей до просторового мислення, показниками концентрації уваги та оперативної зорової пам’яті. Це свідчить про те, що професійно-важливі здібності людиниоператора систем стеження певною мірою пов’язані з фізичною працездатністю та станом серцево-судинної системи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | медико-біологічні науки; | |
dc.subject | фізична працездатність | uk_UA |
dc.subject | серцево-судинна система | uk_UA |
dc.subject | показники інтелекту | uk_UA |
dc.subject | медичні науки | uk_UA |
dc.title | Зв’язки показників фізичної працездатності й стану серцево-судинної системи з особливостями структури інтелекту людини-оператора | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.