Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7385
Title: | Формування академічної культури майбутніх документознавців на основі інноваційних підходів |
Authors: | Семеног, О. М. |
Keywords: | майбутні спеціалісти академічна культура професійна освіта документознавство інноваційні підходи |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У межах статті окреслено змістове наповнення спецкурсу, спрямованого на формування академічної культури майбутніх документознавців за освітньо-науковим рівнем доктора філософії спеціалізації спеціальності 015 «Професійна освіта». 015.05 Документознавство. Доводиться, що формування академічної культури майбутніх документознавців відбувається більш ефективно, якщо у дослідницькій підготовці враховувати положення міждисциплінарного, системного, компаративного, синергетичного, інклюзивного підходів, принципи контекстного навчання, комунікативної взаємодії, внутрішньої свободи особистості, критичного самооцінювання. Запропонований навчальний курс «Академічна культура дослідника: європейський та національний досвід» здійснюється на лінгвокультурологічних, лінгвоконструктивістських, когнітивних, мультикультурних, креативно-технологічних засадах, передбачає формування системи знань з питань національних та європейських практик академічної етики; культури академічної комунікації, формування мовнокомунікативної компетентності особистості академічного лідера, системи когнітивно-дискурсивних умінь операційної обробки і моделювання академічних текстів різних жанрів, у тому числі засобами цифрових технологій; готовності здійснювати ефективне діалогове спілкування, зокрема, у межах міждисциплінарного та/або міжнародного експертного середовища на основі суб'єкт- суб'єктних відносин. |
Description: | Семеног О. М. Формування академічної культури майбутніх документознавців на основі інноваційних підходів / О. М. Семеног // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 256-264. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7385 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.