Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7384
Title: | Рівень сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови: констатувальний експеримент |
Authors: | Рускуліс, Л. В. |
Keywords: | лінгвістична компетентність майбутні учител лінгвістична термінологія констатувальний есперимент |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті з’ясовано особливість проведення констатувального експерименту з метою визначення рівня сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови. Запропоновані завдання враховували, що студенти опанували мовознавчі дисципліни, мають навички самостійного опрацювання матеріалу; ознайомлені з системою змішаного навчання; отримали необхідні практичні вміння й навички в ході проходження практичної підготовки. Розробка експериментального навчання передбачала встановлення рівня сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови на завершальному етапі, що мало за мету: а) проаналізувати особливості добору форм навчання, систему методів і засобів; б) визначити рівень засвоєння теоретичного обсягу мовознавчих дисциплін; в) перевірити сформованість практичних умінь і навичок; г) з’ясувати рівень знання мовознавчої термінології та її використання у власному мовленні на основі написання есе. |
Description: | Рускуліс Л. В. Рівень сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови: констатувальний експеримент / Л. В. Рускуліс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 249-255. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7384 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.