Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7382
Title: Формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Authors: Родюк, Н. Ю.
Keywords: соціокультурна компетентність
соціокультурний підхід
лінгвосоціокультурна компетентність
учитель початкової школи
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів як обов’язкового компонента їхньої професійної підготовки. У статті визначається головна мета та напрями лінгвосоціокультурної моделі підготовки фахівців. Розкрито сутність соціокультурного підходу, проаналізовано фактори, що суттєво впливають на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. У статті проаналізовано поняття «компетентність», «компетенція» та «соціокультурна компетентність». Доведено, що суттєвий вплив на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів має соціокультурне середовище, яке передбачає дотримання соціокультурних вимог до професійної підготовки та формування полікультурної особистості піл час навчання в закладі вищої освіти.
Description: Родюк Н. Ю. Формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Н. Ю. Родюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 234-239.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7382
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf229.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.