Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7377
Title: | Використання хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах |
Authors: | Пінчук, І. О. |
Keywords: | хмарні технології вищі навчальні заклади Інтернет простір англійської мови |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкрито особливості впровадження хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищому навчальному педагогічному закладі. Загальною перевагою для всіх користувачів хмарних технологій є те, що отримати доступ до «хмари» можна не лише з ПК чи ноутбука, але також з нетбука, смартфона, планшета. Головною вимогою для доступу є наявність Інтернету, а для роботи програмного забезпечення «хмари» використовуються потужності віддаленого серверу; споживачі використовують програми без їх установки. Вищі педагогічні навчальні заклади мають можливість створити власні освітні середовища. Хмарні сервіси можна назвати повноцінними засобами навчання, які роблять освітній процес ефективнішим, цікавішим і доступнішим для студентів. Процес використання хмарних сервісів у освітньому процесі має ряд переваг: наявність безкоштовного програмного забезпечення; виконання різноманітних завдань, контролю та оцінки онлайн; відсутність потреби використання комп’ютерних класів; безпечне використання Інтернет- ресурсів завдяки відсутності вірусів, реклами; відкритість освітнього середовища для всіх його учасників. |
Description: | Пінчук I. О. Використання хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах / І. О. Пінчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 215-220. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7377 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.