Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7377
Title: Використання хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах
Authors: Пінчук, І. О.
Keywords: хмарні технології
вищі навчальні заклади
Інтернет простір
англійської мови
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито особливості впровадження хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищому навчальному педагогічному закладі. Загальною перевагою для всіх користувачів хмарних технологій є те, що отримати доступ до «хмари» можна не лише з ПК чи ноутбука, але також з нетбука, смартфона, планшета. Головною вимогою для доступу є наявність Інтернету, а для роботи програмного забезпечення «хмари» використовуються потужності віддаленого серверу; споживачі використовують програми без їх установки. Вищі педагогічні навчальні заклади мають можливість створити власні освітні середовища. Хмарні сервіси можна назвати повноцінними засобами навчання, які роблять освітній процес ефективнішим, цікавішим і доступнішим для студентів. Процес використання хмарних сервісів у освітньому процесі має ряд переваг: наявність безкоштовного програмного забезпечення; виконання різноманітних завдань, контролю та оцінки онлайн; відсутність потреби використання комп’ютерних класів; безпечне використання Інтернет- ресурсів завдяки відсутності вірусів, реклами; відкритість освітнього середовища для всіх його учасників.
Description: Пінчук I. О. Використання хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах / І. О. Пінчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 215-220.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7377
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf217.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.