Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7376
Title: Зміст і причини конфліктів у педагогічній діяльності
Authors: Мельник, Л. В.
Keywords: конфлікт
конфліктна ситуація
сторони конфлікту
предмет конфлікту
мотиви конфлікту
заклади освіти
педагогічна діяльність
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті на основі порівняльного аналізу поглядів різних дослідників розкриваються сутність і зміст конфліктів у закладах освіти. Зокрема, виділяються різні типи конфліктів на основі таких критеріїв, як сфера прояву конфлікту, ступінь довготривалості та напруги конфлікту, суб’єкти конфліктної взаємодії, соціальні наслідки тощо. До найбільш розповсюджених психологічних конфліктів відносяться міжособистісні конфлікти, які охоплюють практично всі сфери людських стосунків. Важливою характеристикою конфлікту визнається його динаміка, що знаходить своє відображення в етапах і фазах конфлікту. Наголошується, що знання основного змісту кожного з етапів конфлікту важливе для його прогнозування, оцінки та вибору технології розв’язання цього конфлікту. Розглядаються типи конфліктних ситуацій та їх безпосередній прояв, подаються класифікації конфліктів в закладах освіти. Робиться висновок, що для розуміння змісту й динаміки конфлікту педагоги повинні знати сутність конфліктів, їх види, можливі причини виникнення й уміти застосовувати ці знання у своїй практичній діяльності.
Description: Мельник Л. В. Зміст і причини конфліктів у педагогічній діяльності / Л. В. Мельник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 205-214.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7376
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf277.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.