Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7372
Title: Модель формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей
Authors: Корчова, О. М.
Keywords: компетентність
майбутні фахівці
педагогічне моделювання
риторика
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті здійснено спробу розв’язання проблеми формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. Запропоновано структурно-функціональну модель формування означеної якості. У структурі моделі вирізнено та схарактеризовано методологічно-цільовий (мету, завдання, підходи, загальнодидактичні й специфічні принципи), змістово-процесуальний (зміст, форми, методи, засоби навчання, етапи формування риторичної компетентності), діагностико-результативний (критерії, показники, рівні сформованості риторичної компетентності, діагностичний інструментарій) блоки. Акцентовано увагу на цілісності, динамічності, відкритості та наочності дидактичної системи, що охоплює формування всіх складників риторичної компетентності.
Description: Корчова О. М. Модель формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 181-187.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7372
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf248.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.