Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7363
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бірюк, Л. Я. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T13:45:11Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T13:45:11Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 378.091.12.011.3-053: | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7363 | |
dc.description | Бірюк Л. Я. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти : реальний шанс змінити школу, змінити країну / Л. Я. Бірюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 144-150. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено основні завдання сучасної професійної підготовки майбутніх вчителів початкової освіти в руслі реалізації Концепції «Нова українська школа», з’ясована роль компетентнісного підходу як методологічного підґрунтя професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у ВЗО. Наголошено,що освітній процес відповідно до Концепції має будуватися з урахуванням таких основоположних принципів: кожна дитина - індивідуальність; цінність дитинства; радість пізнання та розвиток особистості; принципи здоров'я та безпеки. Зазначено базові компоненти Концепції, виконання більшості з яких практично повністю залежить від учителя: новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей; застосування педагогіки партнерства між учнем, учителем і батьками; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; формування цінностей, серед яких повага до гідності людини, свободи, патріотизм, громадянськість. Визначено вимоги до вчителя, що їх висуває Концепція: уміння застосовувати педагогіку партнерства; уміння працювати на засадах особистісно орієнтованої моделі освіти та компетентнісного підходу; уміння скористатися академічною свободою; уміння співпрацювати з іншими вчителями та учнями шляхом створення цифрових ресурсів, презентацій та проектів; навчити учнів бути глобальними: спілкуватися з усім світом за допомогою сучасних цифрових засобів; мати розвинені навички інноватора. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти: реальний шанс змінити школу, змінити країну | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.