Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7363
Title: | Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти: реальний шанс змінити школу, змінити країну |
Authors: | Бірюк, Л. Я. |
Keywords: | майбутні учителі професійна підготовка початкова освіта Нова українська школа |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті визначено основні завдання сучасної професійної підготовки майбутніх вчителів початкової освіти в руслі реалізації Концепції «Нова українська школа», з’ясована роль компетентнісного підходу як методологічного підґрунтя професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у ВЗО. Наголошено,що освітній процес відповідно до Концепції має будуватися з урахуванням таких основоположних принципів: кожна дитина - індивідуальність; цінність дитинства; радість пізнання та розвиток особистості; принципи здоров'я та безпеки. Зазначено базові компоненти Концепції, виконання більшості з яких практично повністю залежить від учителя: новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей; застосування педагогіки партнерства між учнем, учителем і батьками; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; формування цінностей, серед яких повага до гідності людини, свободи, патріотизм, громадянськість. Визначено вимоги до вчителя, що їх висуває Концепція: уміння застосовувати педагогіку партнерства; уміння працювати на засадах особистісно орієнтованої моделі освіти та компетентнісного підходу; уміння скористатися академічною свободою; уміння співпрацювати з іншими вчителями та учнями шляхом створення цифрових ресурсів, презентацій та проектів; навчити учнів бути глобальними: спілкуватися з усім світом за допомогою сучасних цифрових засобів; мати розвинені навички інноватора. |
Description: | Бірюк Л. Я. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти : реальний шанс змінити школу, змінити країну / Л. Я. Бірюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 144-150. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7363 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.