Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБадер, С. О.
dc.date.accessioned2021-02-22T13:30:39Z
dc.date.available2021-02-22T13:30:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherУДК 373.2.011.3-51
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7362
dc.descriptionБадер С. О. Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» / С. О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 139-143.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування професійної рефлексії майбутніх педагогів, зокрема, фахівців з дошкільної освіти. Автор аналізує поняття «рефлексія» з філософської та психолого-педагогічної точок зору; характеризує сутність категорій «педагогічна рефлексія» та «рефлексивна компетентність»; визначає зміст поняття «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.titleСутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf188.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.