Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7344
Title: | Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект |
Authors: | Трубавіна, І. М. |
Keywords: | толерантність культура миру соціальний педагог фактори соціалізації дитини середня освіта дружня до дитини освітньо-виховне середовище батьківська просвіта життєві вміння активність особистості |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття розкриває актуальність проблеми формування толерантності й культури миру в сучасній українській школі у дітей. Подана сутність культури миру й толерантності. Автор визначає риси особистості дитини, якій притаманні толерантність і культура миру, дає характеристику її поведінці як позитивний зразок. В статті виокремлені роль і значення шкільного соціального педагога для формування толерантної особистості, обгрунтовані напрямки його роботи: з батьками, мікросередовищем дитини, шкільним колективом, вчителями,з дітьми. Розкрита роль і значення просвіти учнів і батьків в напрямку формування толерантності і культури миру, її рівні в роботі соціального педагога. Уперше розкрита роль і сутність школи, дружньої до дитини, роль щасливого освітньо-виховного середовища у формуванні толерантності і культури миру. Розкрито шляхи впровадження толерантності і культури миру у навчальний та виховний процеси, риси толерантного вчителя. |
Description: | Трубавіна І. М. Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект / І. М. Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 115-123. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7344 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.