Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7344
Title: Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект
Authors: Трубавіна, І. М.
Keywords: толерантність
культура миру
соціальний педагог
фактори соціалізації дитини
середня освіта
дружня до дитини
освітньо-виховне середовище
батьківська просвіта
життєві вміння
активність особистості
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Стаття розкриває актуальність проблеми формування толерантності й культури миру в сучасній українській школі у дітей. Подана сутність культури миру й толерантності. Автор визначає риси особистості дитини, якій притаманні толерантність і культура миру, дає характеристику її поведінці як позитивний зразок. В статті виокремлені роль і значення шкільного соціального педагога для формування толерантної особистості, обгрунтовані напрямки його роботи: з батьками, мікросередовищем дитини, шкільним колективом, вчителями,з дітьми. Розкрита роль і значення просвіти учнів і батьків в напрямку формування толерантності і культури миру, її рівні в роботі соціального педагога. Уперше розкрита роль і сутність школи, дружньої до дитини, роль щасливого освітньо-виховного середовища у формуванні толерантності і культури миру. Розкрито шляхи впровадження толерантності і культури миру у навчальний та виховний процеси, риси толерантного вчителя.
Description: Трубавіна І. М. Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект / І. М. Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 115-123.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7344
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf266.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.