Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7338
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербак, Г. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-18T08:42:39Z | |
dc.date.available | 2021-02-18T08:42:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7338 | |
dc.description | Щербак Г. О. Розвиток мови та мовлення учнів 1-2 класів в умовах реформування освітньої системи в Україні / Г. О. Щербак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 81-86. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання актуальної проблеми розвитку і вдосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках української мови. Розглянуто аспекти розвитку мовних навичок спілкування, які знайдуть застосування у всіх сферах життя, формування мовних здібностей учнів початкових класів, форми реалізації комунікативно-мовленнєвого підходу до навчання молодших школярів української мови. Доведено, що за умови доцільного відбору комунікативних вправ, створення ситуацій, що стимулюють вільне висловлювання, забезпечується природна комунікативність мовлення учнів і успішний розвиток умінь спілкуватися; відзначено, що комунікативно-мовний курс навчання української мови в початкових класах вимагає засвоєння учнями мовної системи для організації мовленнєвої діяльності, а найголовніше - формування у них комунікативних умінь і навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | мова | uk_UA |
dc.subject | мовні комунікативні вміння | uk_UA |
dc.subject | розвиток мови | uk_UA |
dc.title | Розвиток мови та мовлення учнів 1-2 класів в умовах реформування освітньої системи в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.