Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербак, Г. О.
dc.date.accessioned2021-02-18T08:42:39Z
dc.date.available2021-02-18T08:42:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7338
dc.descriptionЩербак Г. О. Розвиток мови та мовлення учнів 1-2 класів в умовах реформування освітньої системи в Україні / Г. О. Щербак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 81-86.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання актуальної проблеми розвитку і вдосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках української мови. Розглянуто аспекти розвитку мовних навичок спілкування, які знайдуть застосування у всіх сферах життя, формування мовних здібностей учнів початкових класів, форми реалізації комунікативно-мовленнєвого підходу до навчання молодших школярів української мови. Доведено, що за умови доцільного відбору комунікативних вправ, створення ситуацій, що стимулюють вільне висловлювання, забезпечується природна комунікативність мовлення учнів і успішний розвиток умінь спілкуватися; відзначено, що комунікативно-мовний курс навчання української мови в початкових класах вимагає засвоєння учнями мовної системи для організації мовленнєвої діяльності, а найголовніше - формування у них комунікативних умінь і навичок.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectмовні комунікативні вмінняuk_UA
dc.subjectрозвиток мовиuk_UA
dc.titleРозвиток мови та мовлення учнів 1-2 класів в умовах реформування освітньої системи в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf225.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.