Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7327
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Починкова, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T19:11:31Z | |
dc.date.available | 2021-02-17T19:11:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | УДК 378.015.3:159.95:373.3(043.3) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7327 | |
dc.description | Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки : автреф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / М. М, Починкова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Старобільськ, 2021. - 44 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття «критичне мислення» розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних та рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки й висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб’єкт-суб’єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки, визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
avtoref2.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.