Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7326
Title: | Формування готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності |
Other Titles: | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. педагогічних наук |
Authors: | Добролюбова, Н. В. |
Keywords: | професійна підготовка майбутні викладачі інформаційні технологі комунікаційні технології пелагогічні умови хореографія |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Обґрунтовано теоретичні засади формування готовності майбутніх викладачів хореографії до професійної діяльності, розкрито її сутність, структуру та особливості. Проаналізовано сучасний стан підготовки майбутнього викладача хореографії та охарактеризовано види балетмейстерської діяльності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування ІКТ у професійній діяльності. Виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування ІКТ у процесі професійної підготовки, здійснено їхню змістовну розробку. Експериментально доведено ефективність реалізації запропонованих педагогічних умов. |
Description: | Добролюбова Н. В. Формування готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування ІКТ у професійній діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Н. В. Добролюбова ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» , Міністерство освіти і науки України. - Старобільськ, 2021. - 22 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7326 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dobroloobova.pdf | 469.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.