Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринько, В. О.-
dc.date.accessioned2021-02-17T18:28:51Z-
dc.date.available2021-02-17T18:28:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.147:373.3.011.3-051:004-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7325-
dc.descriptionГринько В. О. Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті / В. О. Гринько ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Старобільськ, 2021. - 45 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій, розроблено та експериментально перевірено ефективність методичної системи проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано зарубіжний досвід запровадження теорії множинних інтелектів у сучасній педагогічній практиці та окреслено освітні можливості для проєктування цифрових освітніх технологій. Розглянуто розвиток ключових умінь ХХІ століття майбутніх учителів початкової школи засобами цифрових технологій. Сформульовано визначення когнітивних, креативних, комунікативних та колаборативних умінь майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність цифрової компетентності здобувачів щодо проєктування цифрових освітніх технологій для розвитку ключових умінь ХХІ століття, теоретично обґрунтовано та розроблено модель проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, схарактеризовано критерії, показники й рівні сформованості умінь проєктування. Розроблено рекомендації щодо впровадження основних результатів дослідження та визначено шляхи проєктування цифрових освітніх технологій у контексті теорії множинних інтелектів. Представлено методичне забезпечення проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.titleТеоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinko.pdf734.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.