Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7324
Title: Використання ляльки-персони під час проведення занять у закладах дошкільної освіти
Authors: Маркотенко, Т. С.
Масловська, І. С.
Keywords: розвиток мовлення
дошкільна освіта
навчання
заклади освіти
дошкільнята
Issue Date: Apr-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті представлено ляльку-персону і методику роботи з нею; зазначено, що це практична методика, яка сприяє психологічному розвитку малюків, виховує емпатію і допомагає організувати розмову серед дітей про складні питання розмаїття та інклюзії. У статті наголошується, що ляльки та їхні історії допомагають дитині краще усвідомити власну індивідуальність, навчитися позитивно сприймати себе, свою культуру, соціальне походження, сімейні обставини та, водночас, навчитися поважати, цінувати і пізнавати культуру, соціальну приналежність та сімейні обставини інших. Використання розмаїтого набору ляльок, які відображають особливості дітей групи, а також дітей поза нею, сприяє вихованню поважного ставлення до різних способів життя, культур, мов і здібностей, а також формуванню й усвідомленню їхньої унікальності й цінності кожного. У статті показано, як можна використати ляльку-персону під час проведення занять на тему «Наше рідне місто», «Що таке образа?».
Description: Маркотенко Т. C. Використання ляльки-персони під час проведення занять у закладах дошкільної освіти / Т. С. Маркотенко, І. С. Масловська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 35-41.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7324
Appears in Collections:Маркотенко Тамара Савеліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf255 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.