Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7322
Title: | Формування граматичної правильності мовлення в дошкільників у контексті комунікативного розвитку: термінологічне поле |
Authors: | Крутій, К. Л. |
Keywords: | мовлення комунікативний розвиток дошкільнята |
Issue Date: | Apr-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкрито особливості формування граматичної правильності мовлення в дітей дошкільного віку. Граматична правильність мовлення цілісна, неповторна, і полягає в єдності її змісту, даного дитині в мовленнєвому досвіді. Схарактеризовано як дитина опановує граматичну правильність мовлення. Визначено рівні (яруси) мови, яким необхідно навчати дитину упродовж усього періоду дошкільного дитинства. Запропоновано аргументи, що мовленнєве виховання і мовленнєвий розвиток менш продуктивні для аналізу явища граматично правильного мовлення, ніж комунікативний розвиток. Дошкільник - це активний суб’єкт комунікативного розвитку. Розвиток граматичної правильності мовлення буде успішним у контексті комунікативного розвитку на основі мовленнєвого досвіду, в умовах спеціальної мовної підготовки. Для успіху також важливо послідовно формувати словесні форми мислення на основі практичних дій. |
Description: | Крутій К. Л. Формування граматичної правильності мовлення в дошкільників у контексті комунікативного розвитку: термінологічне поле / К. Л. Крутій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 28-34. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7322 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.