Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригор’єва, І. О.
dc.contributor.authorМакаренко, І. В.
dc.contributor.authorМакухова, Т. В.
dc.date.accessioned2021-02-17T08:54:03Z
dc.date.available2021-02-17T08:54:03Z
dc.date.issued2018-04
dc.identifier.otherУДК 376.36
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7320
dc.descriptionГригор’єва І. О.Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 21-27.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectхарактеристики спілкуванняuk_UA
dc.subjectзасоби спілкуванняuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectдіти з розладами аутистичного спектруuk_UA
dc.titleТеоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Григор'єва Інна Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf204.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.