Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григор’єва, І. О. | |
dc.contributor.author | Макаренко, І. В. | |
dc.contributor.author | Макухова, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T08:54:03Z | |
dc.date.available | 2021-02-17T08:54:03Z | |
dc.date.issued | 2018-04 | |
dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7320 | |
dc.description | Григор’єва І. О.Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 21-27. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | характеристики спілкування | uk_UA |
dc.subject | засоби спілкування | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | діти з розладами аутистичного спектру | uk_UA |
dc.title | Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Григор'єва Інна Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.