Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7320
Title: | Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру |
Authors: | Григор’єва, І. О. Макаренко, І. В. Макухова, Т. В. |
Keywords: | характеристики спілкування засоби спілкування інклюзивна освіта педагогічне спілкування діти з розладами аутистичного спектру |
Issue Date: | Apr-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру. |
Description: | Григор’єва І. О.Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 21-27. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7320 |
Appears in Collections: | Григор'єва Інна Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.