Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7320
Title: Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру
Authors: Григор’єва, І. О.
Макаренко, І. В.
Макухова, Т. В.
Keywords: характеристики спілкування
засоби спілкування
інклюзивна освіта
педагогічне спілкування
діти з розладами аутистичного спектру
Issue Date: Apr-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру.
Description: Григор’єва І. О.Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 21-27.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7320
Appears in Collections:Григор'єва Інна Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf204.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.