Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригор’єва, І. О.
dc.contributor.authorМакаренко, І. В.
dc.contributor.authorМакухова, Т. В.
dc.date.accessioned2021-02-17T07:31:31Z
dc.date.available2021-02-17T07:31:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherУДК 376.36
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7312
dc.descriptionГригор’єва І. О. Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 6-13.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної сторони особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectмовна особистістьuk_UA
dc.subjectзасоби мовленняuk_UA
dc.subjectфразеологіяuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectдіти з тяжкими порушеннями мовленняuk_UA
dc.titleПринципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Макаренко Ірина Володимирівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf221.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.