Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7312
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григор’єва, І. О. | |
dc.contributor.author | Макаренко, І. В. | |
dc.contributor.author | Макухова, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T07:31:31Z | |
dc.date.available | 2021-02-17T07:31:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7312 | |
dc.description | Григор’єва І. О. Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 6-13. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної сторони особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | мовна особистість | uk_UA |
dc.subject | засоби мовлення | uk_UA |
dc.subject | фразеологія | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | діти з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.title | Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Макаренко Ірина Володимирівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.