Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7308
Title: | Флеш-презентації на заняттях з іноземної мови як засіб розвитку міжкультурної комунікативної компетентності |
Authors: | Шалацька, Г. М. |
Keywords: | флеш-презентація англійська мова хмарні технології комунікативна компетентність іноземна мова |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | філологічні науки; |
Abstract: | Метою дослідження є вивчити шляхи використання флешпрезентацій з активним та ефективним застосуванням Prezi і Focusky для вивчення англійської мови за професійним спрямуванням у технічному університеті. Основні моменти дослідження полягали в тому, щоб зрозуміти, як використання Prezi і Focusky підвищує увагу і мотивацію студентів, розвиває їх міжкультурну комунікативну компетентність. Для вирішення цього завдання ми розглянули переваги і особливості Prezi і Focusky, які забезпечують інтерактивний ефект. Програми для створення флеш-презентацій Prezi і Focusky дозволяють студентам створювати інтерактивну презентацію, яка може бути доступна як онлайн, так і офлайн режимах. Це нові способи створення презентаційних матеріалів. На відміну від популярного слайдшоу PowerPoint Prezi і Focusky використовують масштабування, функцію наближення та віддалення об'єкта в презентації. Цей ефект відображає тільки сфокусовані елементи на екрані один за іншим з використанням анімації, відео- та аудіоматеріалів, представлення їх у автоматичному режимі чи при активній дії студента, який безпосередньо скеровує послідовність подачі обраних ним для флеш-презентації фреймів. У статті визначено цілі та перспективи вивчення можливостей флеш-пезентацій та проведення наступних досліджень. |
Description: | Шалацька Г. М. Флеш-презентації на заняттях з іноземної мови як засіб розвитку міжкультурної комунікативної компетентності / Г. М. Шалацька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 208-219. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7308 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.