Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНедайнова, Т. Б.
dc.date.accessioned2021-02-16T13:38:53Z
dc.date.available2021-02-16T13:38:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7305
dc.descriptionНедайнова Т. Б. Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога / Т. Б. Недайнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 187-194.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається одна із актуальних проблем сучасної методики викладання зарубіжної літератури в школах України ‒ використання взаємодії мистецтв в процесі аналізу тексту художнього твору. Актуальність проблеми визначається акцентуванням в Державному стандарті базової та повної загальної середньої освіти та в документі „Концепція літературної освітиˮ на важливості формування в учнів цілісної художньої картини світу, потребою держави в громадянах із розвиненими ключовими компетентностями: загальноосвітньою, естетичною, соціальною, громадянською. Ця мета може бути досягнута лише за умовою розробки технології створення уроку літератури як уроку мистецтва, що потребує від майбутнього вчителя занурення до творчої лабораторії, яка базується на власній художньо-творчій та експериментальній діяльності, співтворчості з учнями. Саме учні стають співавторами нового твору мистецтва – уроку літератури ‒ завдяки тому, що використовують не тільки свої літературознавчі знання, вміння та навички, ай здатність до співпереживання, співчуття, співтворчості з письменником, поетом, драматургом. Досягнення цих результатів забезпечується використанням технології взаємодії різних видів мистецтва в процесі аналізу художнього тексту. Це насамперед визначає атмосферу уроку, його діалогічність, забезпечує спілкування з учнями зовсім на новому рівні – спілкування „від духу до духуˮ. Природно, що вчителеві доведеться ознайомитися з мистецтвознавчими, культурологічними, літературознавчими дослідженнями, побудувати по суті власну гіпотезу аналізу тексту на основі використання різних видів мистецтв.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;
dc.subjectвзаємодія мистецтвuk_UA
dc.subjectдіалогічність урокуuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.titleУрок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філологаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Недайнова Тамара Борисівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf317.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.