Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Недайнова, Т. Б. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T13:38:53Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T13:38:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7305 | |
dc.description | Недайнова Т. Б. Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога / Т. Б. Недайнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 187-194. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкривається одна із актуальних проблем сучасної методики викладання зарубіжної літератури в школах України ‒ використання взаємодії мистецтв в процесі аналізу тексту художнього твору. Актуальність проблеми визначається акцентуванням в Державному стандарті базової та повної загальної середньої освіти та в документі „Концепція літературної освітиˮ на важливості формування в учнів цілісної художньої картини світу, потребою держави в громадянах із розвиненими ключовими компетентностями: загальноосвітньою, естетичною, соціальною, громадянською. Ця мета може бути досягнута лише за умовою розробки технології створення уроку літератури як уроку мистецтва, що потребує від майбутнього вчителя занурення до творчої лабораторії, яка базується на власній художньо-творчій та експериментальній діяльності, співтворчості з учнями. Саме учні стають співавторами нового твору мистецтва – уроку літератури ‒ завдяки тому, що використовують не тільки свої літературознавчі знання, вміння та навички, ай здатність до співпереживання, співчуття, співтворчості з письменником, поетом, драматургом. Досягнення цих результатів забезпечується використанням технології взаємодії різних видів мистецтва в процесі аналізу художнього тексту. Це насамперед визначає атмосферу уроку, його діалогічність, забезпечує спілкування з учнями зовсім на новому рівні – спілкування „від духу до духуˮ. Природно, що вчителеві доведеться ознайомитися з мистецтвознавчими, культурологічними, літературознавчими дослідженнями, побудувати по суті власну гіпотезу аналізу тексту на основі використання різних видів мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | філологічні науки; | |
dc.subject | взаємодія мистецтв | uk_UA |
dc.subject | діалогічність уроку | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | література | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.title | Урок літератури як урок мистецтва у творчій лабораторії майбутнього вчителя-філолога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Недайнова Тамара Борисівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.