Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7298
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Морозова, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T12:02:57Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T12:02:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 159.9:[81’373.423:811.111] | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7298 | |
dc.description | Морозова М. В. Методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімів / М. В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 154-160. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлені методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутнього філолога на заняттях з англійської мови. Було зазначено, що потенціал для формування ефективної суб’єктсуб’єктної взаємодії викладача і майбутніх філологів закладений у їх спільному вивченні англомовних омонімів, коли обидні сторони виступають на рівних, а сама діяльність має творчий характер. Особливу увагу приділено методам активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії, що спонукають майбутніх філологів до активної розумової і практичної діяльності в процесі вивчення англомовних омонімів. У роботі були визначені відмінні риси методів активізації при вивченні омонімів англійської мови, які спрямовані, головним чином, не на виклад викладачем готових знань, їх запам’ятовування та відтворення, а на самостійне оволодіння майбутніми філологами знаннями й уміннями в процесі їх цілеспрямованої та свідомої навчально-виховної діяльності. Охарактеризовано, що організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії із використанням активних методів навчання при вивченні англомовних омонімів є процесом безпосереднього взаємовпливу викладача та майбутнього філолога, що дозволяє зробити вивчення омонімів англійської мови цікавим і більш продуктивним. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | філологічні науки; | |
dc.subject | методи активізації | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | майбутній викладачі | uk_UA |
dc.subject | омоніми | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.