Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозова, М. В.
dc.date.accessioned2021-02-16T12:02:57Z
dc.date.available2021-02-16T12:02:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherУДК 159.9:[81’373.423:811.111]
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7298
dc.descriptionМорозова М. В. Методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімів / М. В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 154-160.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлені методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутнього філолога на заняттях з англійської мови. Було зазначено, що потенціал для формування ефективної суб’єктсуб’єктної взаємодії викладача і майбутніх філологів закладений у їх спільному вивченні англомовних омонімів, коли обидні сторони виступають на рівних, а сама діяльність має творчий характер. Особливу увагу приділено методам активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії, що спонукають майбутніх філологів до активної розумової і практичної діяльності в процесі вивчення англомовних омонімів. У роботі були визначені відмінні риси методів активізації при вивченні омонімів англійської мови, які спрямовані, головним чином, не на виклад викладачем готових знань, їх запам’ятовування та відтворення, а на самостійне оволодіння майбутніми філологами знаннями й уміннями в процесі їх цілеспрямованої та свідомої навчально-виховної діяльності. Охарактеризовано, що організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії із використанням активних методів навчання при вивченні англомовних омонімів є процесом безпосереднього взаємовпливу викладача та майбутнього філолога, що дозволяє зробити вивчення омонімів англійської мови цікавим і більш продуктивним.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;
dc.subjectметоди активізаціїuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectмайбутній викладачіuk_UA
dc.subjectомонімиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleМетоди активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf282.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.