Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7297
Title: Формування лексикографічної компетенції в майбутніх учителів англійської мови
Authors: Зіньковська, О. В.
Keywords: лексикографія
лексикографічна компетенція
словник
навчальний процес
методичні рекомендації
англійська мова
мобільні додатки
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: філологічні науки;
Abstract: У статті розглянуто проблему формування лексикографічної компетенції в майбутніх учителів англійської мови. Актуальність даного дослідження зумовлена необхідністю сформувати лексикографічну компетенцію в майбутніх вчителів англійської мови. Під час навчання студенти вкрай рідко працюють зі словниками в повному обсязі (частіше за все використовуються білінгвальні словники для перекладу незнайомих слів) та в результаті не отримують всієї можливої необхідної інформації. Студенти-філологи зі сформованою лексикографічною компетенцією мають здатність швидко та ефективно здійснювати пошук інформації, фільтрувати й аналізувати її, орієнтуються в різних видах словників та можуть обрати необхідне джерело для кожного конкретного випадку. Також у статті представлені приклади вправ для розвитку лексикографічної компетенції та методичні рекомендації щодо застосування даних завдань під час навчального процесу. Більшість уваги було приділено використанню електронних словників, адже вони значно зручніші для використання, постійно оновлюються разом зі змінами в мові, в результаті чого студенти завжди використовуватимуть сучасну актуальну лексику.
Description: Зіньковська О. В. Формування лексикографічної компетенції в майбутніх учителів англійської мови / О. В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 148-153.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7297
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf371.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.