Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7287
Title: Теоретико-методологічні настанови мультипрадигмального дослідження інфантичних віршованих текстів.
Authors: Кузьменко, А. О.
Keywords: дослідження
віршований текст
літературознавство
підготовчий етап
дослідницький етап
завершувальний етап
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: філологічні науки;
Abstract: У статті розглядається найвлучніший метод мультипарадигмального вивчення інфантичних віршованих текстів англомовної лінгвокультури. Мета цієї роботи – розробка комплексної поетапної методики дослідження інфантичних віршованих текстів. Об’єкт – інфантичні вішовані тексти, а предмет – методика їх дослідження. Зазначається триетапний алгоритм комплексного дослідження інфантичних віршованих текстів: підготовчий, дослідницький та завершувальний, кожен з яких має відповідні кроки розприділення розвідки. Підготовчий етап є підґрунтям теоретико-методологічного вивчення загального епістемічного фону, на базі якого утворюються критерії для окреслення об’єкта дослідження та добору матеріалу. На дослідницькому етапі дискрибуються типові когнітивно-функціональні властивості та параметри ІВТ. Головним для цього етапу є розуміння когнітивнокомунікативної парадигми лінгвістики. Завершувальний етап слугує для оформлення результатів дослідження, що були здобуті в результаті дослідницьких кроків, для завершення попередніх кількісних підрахунків, що виявилися необхідними на етапах моделювання номінативного та комунікативного устрою ІВТ.
Description: Кузьменко А. О. Теоретико-методологічні настанови мультипрадигмального дослідження інфантичних віршованих текстів / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 111-117.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7287
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf240.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.