Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7287
Title: | Теоретико-методологічні настанови мультипрадигмального дослідження інфантичних віршованих текстів. |
Authors: | Кузьменко, А. О. |
Keywords: | дослідження віршований текст літературознавство підготовчий етап дослідницький етап завершувальний етап |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | філологічні науки; |
Abstract: | У статті розглядається найвлучніший метод мультипарадигмального вивчення інфантичних віршованих текстів англомовної лінгвокультури. Мета цієї роботи – розробка комплексної поетапної методики дослідження інфантичних віршованих текстів. Об’єкт – інфантичні вішовані тексти, а предмет – методика їх дослідження. Зазначається триетапний алгоритм комплексного дослідження інфантичних віршованих текстів: підготовчий, дослідницький та завершувальний, кожен з яких має відповідні кроки розприділення розвідки. Підготовчий етап є підґрунтям теоретико-методологічного вивчення загального епістемічного фону, на базі якого утворюються критерії для окреслення об’єкта дослідження та добору матеріалу. На дослідницькому етапі дискрибуються типові когнітивно-функціональні властивості та параметри ІВТ. Головним для цього етапу є розуміння когнітивнокомунікативної парадигми лінгвістики. Завершувальний етап слугує для оформлення результатів дослідження, що були здобуті в результаті дослідницьких кроків, для завершення попередніх кількісних підрахунків, що виявилися необхідними на етапах моделювання номінативного та комунікативного устрою ІВТ. |
Description: | Кузьменко А. О. Теоретико-методологічні настанови мультипрадигмального дослідження інфантичних віршованих текстів / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 111-117. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7287 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.