Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, О. І.-
dc.date.accessioned2021-02-10T23:20:59Z-
dc.date.available2021-02-10T23:20:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 378.4091(477)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7247-
dc.descriptionКравченко О. І. Стратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів України / О. І. Кравченко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип.19. - Т.3. - С.160-164uk_UA
dc.description.abstractУ статті наведені результати дослідження щодо визначення пріоритетних стратегічних напрямів з підвищення якості освіти університетів України. У ході розгляду стратегій розвитку та стратегічних планів університетів, які увійшли до «ТОП-200» консолідованого рейтингу України 2019 року. З’ясовано, що генеральною стратегічною метою закладів вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців. Виокремлено двадцять найбільш популярних стратегічних цілей закладів вищої освіти щодо підвищення якості освіти та визначено частоту вживаності цих цілей. Виявлено, що найбільш вживаними стратегічними цілями для університетів України є прагнення до розвитку академічної мобільності, підвищення стандартів навчання в університеті за рахунок впровадження у навчальний процес досвіду найкращих світових навчальних закладів та залучення роботодавців до освітнього процесу. Наведено досвід ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» щодо визначення стратегічних напрямів з підвищення якості освіти. На підставі опитування студентів та співробітників університету виокремлено стратегічні цілі, які мають підвищити якість освітніх послуг та конкурентоспроможність майбутніх випускників. Зазначені стратегічні цілі характеризують прагнення професорсько-викладацького й студентського колективів в довгостроковій перспективі. Установлено, що основними стратегічними напрямами університетів України є удосконалення внутрішньої і зовнішньої системи забезпечення контролю якості навчального процесу, що включає дотримання галузевих стандартів, ліцензування та акредитацію напрямів і спеціальностей, державну атестацію випускників, участь у державних та міжнародних рейтингах; залучення роботодавців до участі в підготовці навчальних програм, узгодження з ними освітніх і професійних стандартів; дотримання індивідуалізації та диференціації навчання обдарованої молоді; упровадження інноваційних технологій та використання в навчальному процесі досягнень вітчизняних і зарубіжних освітніх технологій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectстратегічні напрямиuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кравченко Олена Іванівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KKravchenko.pdf676.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.