Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7210
Title: Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики
Authors: Ся, Цзюань
Keywords: емоційно-вольові якості
педагогічні принципи
мистецька освіта
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: На основі аналізу наукової літератури розглянуто принципи в залежності від сутності навчання і виховання. Визначено педагогічні принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей у підлітків на уроках музики, які ґрунтується на певних основоположних принципах, що визначають зміст, організаційні форми та методи навчального процесу згідно мети дослідження. У статті дана характеристика принципів формування емоційно-вольових якостей підлітків на уроках музики, а саме: принцип емоційності музичного навчання; принцип індивідуалізації і диференціації навчання; принцип культуровідповідності; принцип інтеркультурності; принцип фасилітації; принцип проективності; принцип спонукання до емоційно-творчого самовираження та самореалізації. Принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей підлітків склали основу методичного забезпечення означеного процесу і стали основою педагогічного моделювання організаційної структури досліджуваного навчального процесу.
Description: Ся Цзюань Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики / Ся Цзюань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 144-150.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7210
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf158.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.