Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯн, Янчі
dc.date.accessioned2021-02-09T10:41:28Z
dc.date.available2021-02-09T10:41:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 37. 016:788. 43
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7209
dc.descriptionЯн Янчі Особливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоніста / Ян Янчі // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 139-143.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоніста, зокрема формування його пальцевого апарату. Техніка пальців - це достатньо розвинені і доведені в процесі гри на інструменті до автоматизму рухові навички пальцевого апарату виконавця, що дозволяють йому вільно володіти аплікатурою інструмента і звукоутворенням, легко і точно виконувати різноманітні технічні пасажі й утілювати у звуках характер музичного твору. Підґрунтям розвитку техніки у всі часи вважалися гра гам та різноманітних технічних вправ. Однак сучасні діти вважають це заняття нецікавим та непотрібним. Такий стан справ потребує привернення уваги до означеної проблеми і вимагає зробити процес вивчення гам та вправ захоплюючою справою. У даному напрямку автор пропонує комплекс методичних прийомів, за допомогою яких робота учнів по формуванню виконавської техніки має стати ефективною.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectвиконавська технікаuk_UA
dc.subjectмузичне навчанняuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleОсобливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоністаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf147.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.