Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7209
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ян, Янчі | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T10:41:28Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T10:41:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 37. 016:788. 43 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7209 | |
dc.description | Ян Янчі Особливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоніста / Ян Янчі // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 139-143. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоніста, зокрема формування його пальцевого апарату. Техніка пальців - це достатньо розвинені і доведені в процесі гри на інструменті до автоматизму рухові навички пальцевого апарату виконавця, що дозволяють йому вільно володіти аплікатурою інструмента і звукоутворенням, легко і точно виконувати різноманітні технічні пасажі й утілювати у звуках характер музичного твору. Підґрунтям розвитку техніки у всі часи вважалися гра гам та різноманітних технічних вправ. Однак сучасні діти вважають це заняття нецікавим та непотрібним. Такий стан справ потребує привернення уваги до означеної проблеми і вимагає зробити процес вивчення гам та вправ захоплюючою справою. У даному напрямку автор пропонує комплекс методичних прийомів, за допомогою яких робота учнів по формуванню виконавської техніки має стати ефективною. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | виконавська техніка | uk_UA |
dc.subject | музичне навчання | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості методики формування виконавської техніки учня-саксофоніста | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.