Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хуан, Чан Хао | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T14:50:36Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T14:50:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7207 | |
dc.description | Хуан Чан Хао Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін / Хуан Чан Хао // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 127-131. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність формування артистичних умінь майбутніх учителів музики у процесі вивчення фахових дисциплін. Артистичні уміння важливо формувати на етапі підготовки майбутніх учителів музики у ВНЗ і значний потенціал у цьому мають фахові дисципліни, метою яких є: пізнання особливостей обраної професії, опанування теоретичними знаннями, формування педагогічних умінь, вироблення потреби професійного розвитку, утворення властивостей особистості, що забезпечують високу самоорганізацію педагога в професійній діяльності. Визначено основні напрями формування артистистичних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін, а саме: 1) розвиток педагогічної техніки; 2) навчання самопрезентації, вирішення типових педагогічних задач; 3) формування емоційності, інтуїції, емпатії, уяви, спостережливості, здатності до імпровізації та інших властивостей і якостей, що лежать в основі педагогічного артистизму. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | вчителі музики | uk_UA |
dc.subject | артистизм | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.title | Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.