Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХуан, Чан Хао
dc.date.accessioned2021-02-08T14:50:36Z
dc.date.available2021-02-08T14:50:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7207
dc.descriptionХуан Чан Хао Формування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін / Хуан Чан Хао // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 127-131.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність формування артистичних умінь майбутніх учителів музики у процесі вивчення фахових дисциплін. Артистичні уміння важливо формувати на етапі підготовки майбутніх учителів музики у ВНЗ і значний потенціал у цьому мають фахові дисципліни, метою яких є: пізнання особливостей обраної професії, опанування теоретичними знаннями, формування педагогічних умінь, вироблення потреби професійного розвитку, утворення властивостей особистості, що забезпечують високу самоорганізацію педагога в професійній діяльності. Визначено основні напрями формування артистистичних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін, а саме: 1) розвиток педагогічної техніки; 2) навчання самопрезентації, вирішення типових педагогічних задач; 3) формування емоційності, інтуїції, емпатії, уяви, спостережливості, здатності до імпровізації та інших властивостей і якостей, що лежать в основі педагогічного артистизму.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectвчителі музикиuk_UA
dc.subjectартистизмuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleФормування артистичних умінь майбутнього учителя музики в процесі вивчення фахових дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf146.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.