Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7205
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайлова, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T13:07:24Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T13:07:24Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК377.6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7205 | |
dc.description | Михайлова А. О. Деякі аспекти інтонаційної роботи в курсі сольфеджіо / А. О. Михайлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 115-119. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті викладені нові напрямки і методики формування інтонаційних навичок в процесі вивчення курсу сольфеджіо майбутніми музикантами-професіоналами. Особливий акцент робиться на інтонаційній роботі з інтервалами в контексті подолання почуття ладового тяжіння. Інтонаційна і слухова робота на основі двох рядів цілотонної гами може забезпечити виконання складних інтонаційних завдань, особливо в умовах функціонування сучасних хроматичних мовних засобів музики. Велика кількість індивідуальних композиторських шкіл, різних стильових напрямків, оновлення засобів музичної виразності змушують сьогодні по-новому поглянути на проблему виховання слуху і навичок інтонування майбутніх музикантів - професіоналів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | інтонаційні навички | uk_UA |
dc.subject | сольфеджіо | uk_UA |
dc.subject | музична освіта | uk_UA |
dc.subject | музичне навчання | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | хроматика | uk_UA |
dc.title | Деякі аспекти інтонаційної роботи в курсі сольфеджіо | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.