Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузніченко, О. В.
dc.date.accessioned2021-02-08T11:52:59Z
dc.date.available2021-02-08T11:52:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 371.132:78
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7202
dc.descriptionКузніченко О. В. До питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти / О. В. Кузніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 95-100.uk_UA
dc.description.abstractАвтор статті розглядає особливості проходження педагогічної практики майбутніми педагогами-музикантами. Констатується вузькість освітньо-виховного процесу, коли увага акцентується в бік спеціальної (виконавської) підготовки. Припускається, що високий рівень знань, умінь та навичок з обраної спеціальності не гарантує якості саме педагогічної підготовки. Особливість організації педагогічного практикуму, а також педагогічної та виконавської практик студентів- музикантів дає можливість ефективно опанувати напрями роботи, які сприятимуть формуванню в майбутнього вчителя потенціалу саморозвитку, розвитку комплексу якостей сучасного фахівця, його професійного мислення, самосвідомості, соціальної й професійної відповідальності. Розглядаються основні підходи, що становлять методологічне підґрунтя навчально-виховного процесу у вищому мистецькому навчальному закладі. Зазначається, що розвиваючий потенціал педпрактики повинен бути спрямований на отримання студентами знань психолого-педагогічних методик діагностування, прогнозування, проектування особистості учня та власної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk_UA
dc.subjectпедагог-музикантuk_UA
dc.titleДо питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей вищих навчальних закладів освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf147.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.