Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7202
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузніченко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T11:52:59Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T11:52:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 371.132:78 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7202 | |
dc.description | Кузніченко О. В. До питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти / О. В. Кузніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 95-100. | uk_UA |
dc.description.abstract | Автор статті розглядає особливості проходження педагогічної практики майбутніми педагогами-музикантами. Констатується вузькість освітньо-виховного процесу, коли увага акцентується в бік спеціальної (виконавської) підготовки. Припускається, що високий рівень знань, умінь та навичок з обраної спеціальності не гарантує якості саме педагогічної підготовки. Особливість організації педагогічного практикуму, а також педагогічної та виконавської практик студентів- музикантів дає можливість ефективно опанувати напрями роботи, які сприятимуть формуванню в майбутнього вчителя потенціалу саморозвитку, розвитку комплексу якостей сучасного фахівця, його професійного мислення, самосвідомості, соціальної й професійної відповідальності. Розглядаються основні підходи, що становлять методологічне підґрунтя навчально-виховного процесу у вищому мистецькому навчальному закладі. Зазначається, що розвиваючий потенціал педпрактики повинен бути спрямований на отримання студентами знань психолого-педагогічних методик діагностування, прогнозування, проектування особистості учня та власної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | професійна самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | педагог-музикант | uk_UA |
dc.title | До питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.