Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКириченко, О. А.
dc.date.accessioned2021-02-08T11:43:57Z
dc.date.available2021-02-08T11:43:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 37.013:78
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7201
dc.descriptionКириченко О. А. До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музиканта / О. А. Кириченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 88-94.uk_UA
dc.description.abstractУ статті надаються засади теорії розвивального навчання і способи їх використання на практиці, розглядається позиція того, хто навчається з точки зору традиційної педагогіки, розкривається головна задача розвивального навчання - розвиток «музичного розуму» і вплив теоретичних знань студента на розвиток самостійного мислення. У статті надаються основні дидактичні принципи розвивального навчання. Дослідження особливостей реалізації принципів розвивального навчання показує, яких саме професійних якостей набуває студент як майбутній педагог у процесі навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectкомплексний розвитокuk_UA
dc.subjectсамостійне мисленняuk_UA
dc.subjectзагальна інтелектуалізаціяuk_UA
dc.subjectемоційна культураuk_UA
dc.subjectслуховий досвідuk_UA
dc.titleДо питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музикантаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf168.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.