Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7196
Title: Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО
Other Titles: The tehnology of educational training as a means of forming value-sense orientations of future kindergarten educators
Authors: Бадер, С.О.
Keywords: цінності
ціннісно-смислові орієнтації
майбутні вихователі
технологія навчального тренінгу
фахова підготовка
Issue Date: Feb-2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет"
Series/Report no.: Педагогічні науки.;
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО у процесі фахової підготовки та пошуку ефективних технологій для оптимізації означеного процесу. Автор доводить ефективність технології навчального тренінгу як засобу формування відповідних орієнтацій студентів. У статті подано визначення сутності тренінгової технології, класифікація різновидів тренінгу та характеристика технології навчального тренінгу з точки зору її аксіологічного потенціалу. Доведено, що технологія навчального тренінгу сприяє: створенню максимально комфортного середовища для навчання та спілкування, становленню субʼєкт-субʼєктного типу взаємодії між учасниками, ефективному формуванню професійної Я-концепції майбутнього вихователя. Наведено приклади тренінгових вправ, використаних у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ЗДО.
Description: Бадер С. О. Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО / С. О. Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - № 2 (333). - Ч. 1. - С. 39-46.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7196
Appears in Collections:Бадер Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf237.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.