Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7164
Title: | Особливості реалізації системи вправ у процесі підготовки майбутнього вчителя української мови (на прикладі дисциплін циклу фахових компетентностей) |
Authors: | Рускуліс, Л. В. |
Keywords: | система вправ типи вправ банк завдань фахові компетентності |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті наголошено на необхідності впровадження в систему теоретико-методичної підготовки вчителя української мови системи вправ, яка б представляла собою єдиний навчально-методичний банк завдань із лінгвістичних дисциплін. Автором наголошено, що вправи мають велику цінність, оскільки забезпечують усесторонню практичну підготовку студента, готують їх до роботи у школі, дозволяють активізувати процес навчання, студентам набути знань і умінь та передбачають кропітку самостійну роботу. Різні типи вправ можна об’єднати в систему, яка забезпечить цілісну теоретико-методичну підготовку майбутнього вчителя української мови, оскільки передбачить різноманітні завдання з усіх лінгвістичних дисциплін циклу фахових компетентностей. У процесі добору вправ та формування їх системи слід ураховувати вікові особливості студентського віку; структурування повинно відповідати принципам наступності, посильності; забезпечувати зворотній зв’язок та мати комунікативну спрямованість. |
Description: | Рускуліс Л. В. Особливості реалізації системи вправ у процесі підготовки майбутнього вчителя української мови (на прикладі дисциплін циклу фахових компетентностей) / Л.В.Рускуліс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 281-289. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7164 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.