Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7158
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Переяславська, С. О. | |
dc.contributor.author | Смагіна, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T14:52:15Z | |
dc.date.available | 2021-02-03T14:52:15Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7158 | |
dc.description | Переяславська С. О. Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі «Інформаційні технології» / С. О. Переяславська, О.О. Смагіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 274-280. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості інтерактивної взаємодії під час підготовки студентів галузі «Інформаційні технології» в умовах дистанційного навчання. Встановлено, що впровадженню інтерактивних дистанційних технологій в процес підготовки майбутніх фахівців сприятимуть сформовані у студентів інформаційно-комунікаційні компетенції, відсутність необхідності моделювання складних технологічних процесів, одночасне застосування комп’ютера як засобу та предмета навчання. Методом інтерактивної синхронної взаємодії є відеоконференція. Асинхронна взаємодія здійснюється за допомогою електронної пошти, форуму, через мультимедійні засоби дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | інтерактивна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | інтерактивний метод | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | відеоконференція | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі «Інформаційні технології» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Смагіна Ольга Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.