Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПереяславська, С. О.
dc.contributor.authorСмагіна, О. О.
dc.date.accessioned2021-02-03T14:52:15Z
dc.date.available2021-02-03T14:52:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7158
dc.descriptionПереяславська С. О. Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі «Інформаційні технології» / С. О. Переяславська, О.О. Смагіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 274-280.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості інтерактивної взаємодії під час підготовки студентів галузі «Інформаційні технології» в умовах дистанційного навчання. Встановлено, що впровадженню інтерактивних дистанційних технологій в процес підготовки майбутніх фахівців сприятимуть сформовані у студентів інформаційно-комунікаційні компетенції, відсутність необхідності моделювання складних технологічних процесів, одночасне застосування комп’ютера як засобу та предмета навчання. Методом інтерактивної синхронної взаємодії є відеоконференція. Асинхронна взаємодія здійснюється за допомогою електронної пошти, форуму, через мультимедійні засоби дистанційного навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectінтерактивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectінтерактивний методuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвідеоконференціяuk_UA
dc.titleІнтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі «Інформаційні технології»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Смагіна Ольга Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf220.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.