Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7150
Title: | Тренінги у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи |
Authors: | Верченко, Л. С. |
Keywords: | тренінг метод навчання магістратура соціально-комунікативна компетентність майбутні викладачі вищої школи вища школа |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкрито сутність тренінгу як ефективного методу навчання у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. Акцентовано на можливостях даного методу навчання у процесі магістерської підготовки викладачів вишів; показано доцільність тренінгів у процесі магістерської підготовки зазначених фахівців. Схарактеризовано цілі, зміст тренінгу, спрямованого на формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх педагогів; визначено його завдання: сформувати уявлення магістрантів про соціально-комунікативну компетентність як системо-утворюючий компонент професійної компетентності; організувати спостереження учасників за проявом власної соціально-комунікативної компетентності в тренінгових ситуаціях; створити умови для адекватної оцінки ступеня розвиненості рефлексивності, емпатичності, гнучкості, здатності до співробітництва, емоційної привабливості; власних можливостей і здібностей до професійної взаємодії; сформувати уявлення про способи й прийоми професійно-особистісного саморозвитку, забезпечити оволодіння деякими з них. Розкрито сутність трьох занять тренінгу. |
Description: | Верченко Л. С. Тренінги у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи / Л.С. Верченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 228-234. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7150 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.