Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7150
Title: Тренінги у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи
Authors: Верченко, Л. С.
Keywords: тренінг
метод навчання
магістратура
соціально-комунікативна компетентність
майбутні викладачі вищої школи
вища школа
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито сутність тренінгу як ефективного методу навчання у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. Акцентовано на можливостях даного методу навчання у процесі магістерської підготовки викладачів вишів; показано доцільність тренінгів у процесі магістерської підготовки зазначених фахівців. Схарактеризовано цілі, зміст тренінгу, спрямованого на формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх педагогів; визначено його завдання: сформувати уявлення магістрантів про соціально-комунікативну компетентність як системо-утворюючий компонент професійної компетентності; організувати спостереження учасників за проявом власної соціально-комунікативної компетентності в тренінгових ситуаціях; створити умови для адекватної оцінки ступеня розвиненості рефлексивності, емпатичності, гнучкості, здатності до співробітництва, емоційної привабливості; власних можливостей і здібностей до професійної взаємодії; сформувати уявлення про способи й прийоми професійно-особистісного саморозвитку, забезпечити оволодіння деякими з них. Розкрито сутність трьох занять тренінгу.
Description: Верченко Л. С. Тренінги у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи / Л.С. Верченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 228-234.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7150
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf217.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.