Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7149
Title: | Педагогічні умови корекції поведінки агресивних підлітків у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи |
Authors: | Босак, О. С. |
Keywords: | особистість виховання корекція поведінки педагогічні умови корекції педагогічної культури сім’ї комунікативне вміння педагога навчально-виховного процесу |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Статтю присвячено проблемі корекції поведінки агресивних школярів навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Були визначені основні періоди у розвитку проблеми корекції поведінки зазначеної вище категорії учнів. Уточнено сутність, структура і зміст корекції поведінки. Розроблено форми превентивної роботи з підлітками, що формують якості доброти, чуйності, співпереживання іншим. Обгрунтовано педагогічні умови корекції поведінки агресивних учнів, реалізація яких забезпечує зміну поведінки соціально дезадаптованих підлітків навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Висвітлено педагогічні рекомендації для вихователів з питань організації процесу виховання агресивних підлітків, та для членів їх сімей, дотримуючись відповідних принципів: рівноправності, безпечного діалогу, пересікання поля впливів, точки опору, конструктивності, оптимізму, а також взаємодії сумісних зусилль які допоможуть підлітку знайти шляхи вирішення проблеми. |
Description: | Босак О. С. Педагогічні умови корекції поведінки агресивних підлітків у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 220-227. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7149 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.